مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 16:002018-09-25اقتصادي

جزییات برنامه ریزی بخش خصوصی برای صادرات نفت خام


سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به عرضه نفت خام در بورس جزییات برنامه ریزی بخش خصوصی برای صادرات نفت خام را اعلام کرد و گفت: - بازار ما همان کشورهای آسیایی مانند چین و هند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حمید حسینی در نشستی که ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به عرضه نفت خام در بورس، اظهار کرد: اخیرا اعلام شد که دولت عرضه نفت خام در بورس را مصوب کرده و امکان حضور بخش خصوصی با این تصمیم در بازارهای جهانی امکان پذیر شد.

وی با اشاره به اعمال تحریم های نفتی علیه ایران، اظهار کرد: ترامپ خواب دیده بود که صادرات نفت ایران را به صفر برساند و از سوی دیگر قیمت جهانی نفت را هم کاهش دهد، اما نه تنها صادرات نفت ایران به صفر نرسیده بلکه قیمت نفت به 80 دلار رسیده است و کارشناسان پیش بینی کردند قیمت نفت به 100 دلار هم برسد.

سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به نشست اخیر کمیته نظارتی اوپک، ادامه داد: مجمع نظارتی اوپک هم به افزایش تولید نفت مجوز نداد که این برای ایران خبر خوبی است.

حسینی همچنین با اشاره به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا، گفت: اتحادیه اروپا در این بیانیه صراحتا بر ادامه خرید نفت از ایران تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه ریزی بخش خصوصی برای صادرات نفت خام

جزییات برنامه ریزی بخش خصوصی برای صادرات نفت خام