مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 15:452018-09-25بين الملل

آنروا: با بحران مالی کنونی ادامه کار مدارس و مراکز بهداشتی ما در خطر است


آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطین (آنروا) اعلام کرد که در صورت تداوم بحران مالی این آژانس مدارس و مراکز بهداشتی فلسطینی در معرض خطر قرار می گیرند.

- آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطین (آنروا) اعلام کرد که در صورت تداوم بحران مالی این آژانس مدارس و مراکز بهداشتی فلسطینی در معرض خطر قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، رییس آنروا اعلام کرد اگر نیاز آنروا به 185 میلیون دلاری که برای ادامه فعالیت خود به آن احتیاج دارد تا آخر سال جاری میلادی تامین نشود مدارس و مراکز بهداشتی فلسطینی در معرض خطر قرار می گیرند.

در همین راستا، پییر گرانبول، کمیسر ارشد آنروا در نیویورک تصریح کرد: ما در حال حاضر مقادیری پول در بانک داریم که من معتقدم این مقدار پول تا اواسط اکتبر کفاف خواهد داد.

وی در ادامه افزود: ما تقریبا به 185 میلیون دلار نیاز داریم تا بتوانیم ادامه فعالیت تمامی نهادهای آموزشی، مراکز بهداشتی، امدارسانی و خدمات اجتماعی را تضمین کنیم.

آمریکا ماه گذشته میلادی از توقف کمک مالی اش به آنروا خبر داد و این تصمیم باعث تشدید تنش میان رهبران فلسطینی و دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا شد.

گرانبول گفت: زمانی که دلایل ریشه ای نزاع حل و فصل نشود در این صورت شاهد فعالیت هفتاد ساله آنروا می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنروا: با بحران مالی کنونی ادامه کار مدارس و مراکز بهداشتی ما در خطر است

آنروا: با بحران مالی کنونی ادامه کار مدارس و مراکز بهداشتی ما در خطر است