مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 15:452018-09-25حوادث

دستگیری معتادی که از راننده ها سرقت می کرد


رییس کلانتری 169مشیریه از دستگیری سارقی که از رانندگان تاکسی های عبوری سرقت می کرد خبر داد.

- سرگرد فرهاد واقعی در گفت وگو با ایسنا؛ اظهار کرد: با مراجعه تعدادی از رانندگان مسافربر محدوده مشیریه به کلانتری169 مشیریه و اقدام به طرح شکایت مبنی بر سرقتهای مکرر از داخل خودروهایشان، تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و به بررسی موضوع پرداختند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد که سارق تمامی دستبردهای مذکور مشترک است و همه مالباختگان از یک فرد به عنوان سارق صحبت می کنند، گفت: به این ترتیب مشخصات چهره و ظاهر متهم مشخص شد و در میان ماموران گشت های انتظامی توزیع شد تا در صورت برخورد با متهم وی را دستگیر کنند.

رییس کلانتری 169 مشیریه با بیان اینکه این اقدامات چندی ادامه داشت گفت: روز گذشته یکی از رانندگان مسافربر مالباخته ضمن تماس با پلیس اظهار داشت که سارق را در یکی از میادین فرعی همان محله مشاهده کرده است.

واقعی ادامه داد: با تماس این مسافربر بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند و سارق را دستگیر و برای بازجویی به کلانتری منتقل کردند و این فرد پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و در ادامه به جرم خود مبنی بر انجام سرقت به دلیل تامین هزینه های اعتیاد خود اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری معتادی که از راننده ها سرقت می کرد

دستگیری معتادی که از راننده ها سرقت می کرد