مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 15:422018-09-25بين الملل

سخنگوی نجباء: تحریم های احتمالی آمریکا تاثیری بر ما ندارد


سخنگوی جنبش النجباء عراق ضمن بی تاثیر دانستن تحریم احتمالی آمریکا علیه گروه های مقاومت عراقی، از ترس و وحشت آمریکا از شکست طرح منطقه ای اش از سوی مقاومت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النهرین، ابو وارث الموسوی سخنگوی جنبش النجباء عراق امروز سه شنبه 25 سپتامبر 2018 اعلام کرد که به شکست کشاندن طرح آمریکایی ها در منطقه از سوی گروه های مقاومت اسلامی ترس آمریکا را به دنبال داشته است.

وی افزود: تحریم های آمریکا که ایالات متحده امریکا به شکل تلویحی از آن ضد گروه های مقاومتی که طرح های مخرب آن ها را با شکست روبرو کرده اند، سخن می گویند، تاثیری بر ما نخواهد داشت.

الموسوی تاکید کرد: ما هیچ ارتباط و پیوندی با آمریکایی ها نداریم و از همین رو اهمیتی برای ما ندارد و هرگز سبب نخواهد شد که ما از راه جهاد و دفاع از عراق و ملت آن ضد خطر و تجاوز خارجی باز داشته شویم.

سخنگوی جنبش النجباء از دولت عراق خواست که به ایالات متحده آمریکا واکنش نشان دهد به ویژه که النجباء و عصائب اهل الحق بخشی از الحشد الشعبی و نهادی نظامی هستند.

شایان ذکر است که برخی از رسانه ها از تحریم های احتمالی آمریکایی ها علیه گروه های مقاومت عراقی طی روز های آینده خبر داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی نجباء: تحریم های احتمالی آمریکا تاثیری بر ما ندارد

سخنگوی نجباء: تحریم های احتمالی آمریکا تاثیری بر ما ندارد