مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 15:402018-09-25بين الملل

فرانسه خواستار تحریم شبه نظامیان در طرابلس لیبی شد


فرانسه خواستار اعمال تحریم هایی علیه شبه نظامیان شرکت کننده در درگیری های طرابلس، پایتخت لیبی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری اسکای نیوز، فرانسه از شورای امنیت خواست تا تحریم هایی را علیه نیروهای مسلحی که در درگیری های بی وقفه در طرابلس دست دارند، اعمال کند.

در همین راستا، ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: به رغم وخامت اوضاع امنیتی در طرابلس مسؤولیت در برابر حمایت از لیبیایی ها وجود دارد و این بدان معنی است که برخورد با کسانی که می خواهند وضعیت فعلی اینگونه باقی بماند تا از منافعشان محافظت کنند، تشدید می یابد.

کمیته تحریم های مرتبط با لیبی وابسته به شورای امنیت در ماه جاری میلادی ابراهیم الجضران، یکی از رهبران نیروهای شبه نظامی را در لیست سیاه قرار داد که این به معنای بلوکه شدن حساب های بانکی او در هر مکانی از جهان است.

دیپلمات ها و تحلیلگران اعلام کردند که این تحریم های اعمال شده علیه اشخاص تاثیر کمی داشته زیرا که آن ها به ندرت لیبی را ترک می کنند.

از سوی دیگر، فائز السراج، نخست وزیر دولت توافق ملی لیبی از جامعه جهانی خواست تا به منظور یکپارچگی تلاش های بین المللی و داخلی به خاطر حل و فصل اوضاع امنیتی طرابلس وارد عمل شود که این اظهارات در مشارکت السراج با ویدئو کنفرانس در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه خواستار تحریم شبه نظامیان در طرابلس لیبی شد

فرانسه خواستار تحریم شبه نظامیان در طرابلس لیبی شد