مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 14:502018-09-25اقتصادي

بازدیدهای وزیر بهداشت در سفر یک روزه اش به مشهد


وزیر بهداشت با حضور در شهرک صنعتی توس مشهد مقدس، از بخش های مختلف شرکت صنایع پودر شیر مشهد، بزرگ ترین شرکت تولید شیرخشک کشور بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شرکت از سال 85 با مشارکت شرکت Danone Nutricia هلندی - فرانسوی آغاز به کار کرد.

محصولات این شرکت علاوه بر شیرخشک های مادر، شیرخشک بدون لاکتوز و آنتی رفلاکس است و محصولات آن علاوه بر بازار داخلی، به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

بنابر این گزارش، از سال 2009 تاکنون این شرکت توانسته 74 میلیون دلار از محصولات خود را در عراق، 19 میلیون دلار در افغانستان و 235 میلیون دلار در بازار داخلی به فروش برساند.

همچنین این شرکت ظرفیت تولید سالانه 12 هزار تن شیر خشک را دارد و در حال حاضر در این شرکت، 366 نفر نیروی انسانی فعالیت دارند.

گفتنی است، شرکت صنایع پودر شیر مشهد، 10 محصول با برندهای ببلاک و آپتامیل در کشور تولید و محصولاتی برای نوزادان دارای آلرژی، نوزادان نارس و بیماری های گوارشی نوزادان را به کشور وارد می کند.

وزیر بهداشت همچنین در سفر یک روزه خود به استان خراسان رضوی، از شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی احیاء درمان پیشرفته در شهرک صنعتی توس مشهد بازدید کرد.

این شرکت از سال 83 تاسیس و از سال 90 شروع به تولید محصولاتی مانند ماشین بیهوشی، ونتیلاتور و سی تی اسکن کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدیدهای وزیر بهداشت در سفر یک روزه اش به مشهد

بازدیدهای وزیر بهداشت در سفر یک روزه اش به مشهد