مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 14:192018-09-25سياسي

رقابت قرآنی دانشجویان به میزبانی اصفهان


دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت گفت: استان اصفهان برای اولین بار از تاریخ 15 تا 17 مهر ماه میزبان چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور خواهد بود، - تا آموزه های قرآنی به صورت علمی کاربردی در متن جامعه وارد شود و به هرچه بهتر شدن امور کمک کرده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اصفهان، احمدرضا قاسمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت اظهار داشت: استان اصفهان برای اولین بار از تاریخ 15 تا 17 مهر ماه میزبان چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور خواهد بود، تا آموزه های قرآنی به صورت علمی کاربردی در متن جامعه وارد شود و به هرچه بهتر شدن امور کمک کرده باشد.

وی افزود: این جشنواره با اهداف اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دانشگاهیان توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه ها، زمینه سازی انس و الفت دانشگاهیان با قرآن کریم و سیره معصومان و تدبر و عمل به آموزه ها، تعظیم شعائر دینی، تشویق به فعالیت های قران و عترت دانشگاهیان، گسترش معارف، آموزش ها و پژوهش های قران و عترت، بسط فرهنگ قرآنی در دانشگاه ها و جذب جوانان به فعالیت های دینی مرتبط با قرآن برگزار خواهد شد.

احترام به افراد در مسیر قرآن، احترام به خداست دبیر اجرایی جشنواره گفت: احترام به خادمان قران و افرادی که در مسیر قرآن هستند احترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت قرآنی دانشجویان به میزبانی اصفهان

رقابت قرآنی دانشجویان به میزبانی اصفهان