مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 14:102018-09-25بين الملل

روسیه: ارسال سامانه S-300 به سوریه باعث ثبات می شود نه تشدید تنش


مدیر اداره کنترل و منع گسترش تسلیحات وزارت خارجه روسیه امروز (سه شنبه) در دفاع از ارسال سامانه دفاع موشکی به سوریه گفت، اقدام مسکو برای تامین سامانه دفاع موشکی S-300 برای سوریه به ایجاد ثبات در وضعیت این منطقه و حصول اطمینان از امنیت نیروهای روسیه منجر می شود.

- مدیر اداره کنترل و منع گسترش تسلیحات وزارت خارجه روسیه امروز (سه شنبه) در دفاع از ارسال سامانه دفاع موشکی به سوریه گفت، اقدام مسکو برای تامین سامانه دفاع موشکی S-300 برای سوریه به ایجاد ثبات در وضعیت این منطقه و حصول اطمینان از امنیت نیروهای روسیه منجر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر ارماکوف، مدیر اداره کنترل و منع گسترش تسلیحات وزارت خارجه روسیه، این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید اظهار کرد، برنامه مسکو برای تجهیز سوریه به سامانه S-300 تشدید قابل توجه تنش ها در این منطقه را به دنبال دارد.

ارماکوف افزود: این اقدامات در واقع به برقراری ثبات در شرایط این منطقه می انجامد و از این طریق قادر خواهیم بود که حریم هوایی را در شرایط لازم ببندیم و مهم تر از همه این است که می توانیم از نیروهای روسیه که به دعوت دولت در حال عمل به وظیفه بین المللی خود هستند، حفاظت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: ارسال سامانه S-300 به سوریه باعث ثبات می شود نه تشدید تنش

روسیه: ارسال سامانه S-300 به سوریه باعث ثبات می شود نه تشدید تنش