مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 14:052018-09-25فناوري

شیراز پارازیت ندارد


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس تصریح کرد که ارزیابی ها نشان دهنده خطرناک بودن تشعشعات رادیویی موجود در شیراز نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مهرداد سهرابی سه شنبه 3 مهر در جمع خبرنگاران، با اشاره به جمع آوری و تحلیل داده های مربوط به سنجش امواج رادیویی و پارازیت در شیراز، گفت: این داده ها نشان می دهد میزان امواج رادیویی موجود در هیچ نقطه ای از شیراز حتی نزدیک به سطح خطرناک هم نیست.

او تصریح کرد: در گذشته این اطلاعات محرمانه بود اما برای شفاف سازی، هم اکنون نتایج اندازه گیری حد تشعشعات رادیویی در اختیار عموم قرار دارد .

سهرابی با یادآوری اینکه 18 پایگاه در شیراز سطح تشعشعات الکترومغناطیسی و رادیویی را اندازه گیری می کند؛ گفت: شیراز و تهران تنها کلانشهرهای بهره مند از این نوع فناوری است.

او یادآور شد: اندازه گیری های انجام شده نشان از اعداد بین یک تا 7 ولت بر متر است که حتی نزدیک به میزان خطرناک 28 ولت بر متر هم نیست.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس همچنین با بیان اینکه ایجاد و توسعه دفاتر پیشخوان خدمات یکی از موضوعات اصلی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است، افزود: با ایجاد کارگروه استانی دفاتر خدمات پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی، آمایش در چارچوب نیازمندی های فارس به توسعه دفاتر در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز پارازیت ندارد

شیراز پارازیت ندارد