مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 14:002018-09-25بين الملل

رییس جمهوری کره جنوبی به گوترش: کره شمالی را کمک انسانی کنید


رییس جمهوری کره جنوبی در نیویورک با دبیرکل سازمان ملل دیدار و به تبادل نظر درباره حل پرونده شبه جزیره کره پرداخت.

- رییس جمهوری کره جنوبی به گوترش: کره شمالی را کمک انسانی کنید رییس جمهوری کره جنوبی در نیویورک با دبیرکل سازمان ملل دیدار و به تبادل نظر درباره حل پرونده شبه جزیره کره پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، مون جائه این، رییس جمهور کره جنوبی با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در نیوریورک دیدار کرد و طبق اعلام دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی مون جائه این از دبیرکل سازمان ملل به دلیل ابراز حمایت خود و همچنین تلاشش برای جلب توجه بین المللی به هنگام هر گونه تغییر مهم در شرایط شبه جزیره کره قدردانی کرد.

به گفته دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی، رییس جمهور این کشور نتایج دیدار سومش با کیم جونگ اون را با گوترش نیز مطرح کرده و خواهان تداوم حمایت های وی شد.

وی به گوترش توضیح داد که در وهله اول نیاز به حمایت انسانی از کره شمالی همزمان با پیشروی در روند خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره وجود دارد و از گوترش خواست از طریق سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل به حمایت انسانی از کره شمالی بپردازد.

وی بر اراده رهبر کره شمالی در تحقق خلع سلاح هسته ای کره شمالی تاکید کرد و افزود: یکی از ابزارهای تحقق این امر اعلام پایان جنگ کره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری کره جنوبی به گوترش: کره شمالی را کمک انسانی کنید

رییس جمهوری کره جنوبی به گوترش: کره شمالی را کمک انسانی کنید