مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 13:442018-09-25بين الملل

پوتین وقتی حرف می زند به آن عمل می کند


زمانی که گفتیم ولادیمیر پوتین به توهین اسراییل به خاطر سقوط هواپیمای روسیه در سوریه از طریق تهدید به سرنگون کردن جنگنده های اسراییل یا مجهز کردن سوریه به سامانه اس300 پاسخ خواهد داد، - برخی در این نتیجه گیری شک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رأی الیوم در تحلیلی درباره سقوط هواپیمای ایلوشین 20 روسیه در سوریه نوشت: روز دوشنبه ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه با بشار اسد، همتای سوری خود تماس گرفت و به او گفت که مسکو نیرو های دفاع هوایی سوریه را ظرف دو هفته به سامانه اس300 مجهز خواهد کرد.

مساله مهم تر این است که سرگیی شویگو، وزیر دفاع روسیه گفت که این سامانه موشکی بسیار پیشرفته می تواند اهداف هوایی را از فاصله 250 کیلومتری یعنی در حریم هوایی لبنان که جنگنده های اسراییلی بار ها برای حمله به سوریه از آن استفاده می کردند، سرنگون کند.

شویگو گفت که کشورش مراکز فرماندهی نیرو های دفاع هوایی سوریه را به سامانه ای مجهز خواهد کرد که تنها در اختیار ارتش روسیه است و این سامانه مشخص کردن تمامی هواپیما های روسیه را برای اداره مرکزی تمامی سامانه های دفاع هوایی سوریه مشخص خواهد کرد.

مهم تر از این روسیه می تواند تماس های هر جنگنده ای که بخواهد از فراز دریای مدیترانه سوریه را هدف قرار دهد، رهگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین وقتی حرف می زند به آن عمل می کند

پوتین وقتی حرف می زند به آن عمل می کند