مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 13:092018-09-25سياسي

امروز امید دشمن به نسلی بوده که امام، انقلاب و دفاع مقدس را ندیده است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز امید دشمن به نسلی بوده که امام، انقلاب و دفاع مقدس را ندیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در مراسم تحلیف فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس مشهد که در سالن همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)؛ گفت: در بین همه نسل هایی که از صدر اسلام تا به امروز آمدند، همه آنها در حکومت های طاغوتی و تحت تصدی و مدیریت فسقه و فجره در طول زمانها به سر بردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: خداوند بر نسل ما منت گذاشت که با خلع تمام فاسفان و فاجران از جریان قدرت، نسل ما در این کشور و زیر سایه حجت امام زمان(ع) سرنوشتش مدیریت شود.

وی افزود: این افتخار به نسل این انقلاب داده شد و شما که نسل چهارم این انقلاب هستید در بین همه نسل های 1170 ساله شیعه که جمال معصوم را ندیده اند، این افتخار را پیدا می کنید، نسلی باشید که جمال دل آرای مولا بقیه الله(عج) را زیارت کنید، البته بخشی از این توفیق وابسته به زمینه ای است که خود شما ایجاد می کنید.

آیت الله علم الهدی با اشاره به همزمانی ایام محرم و هفته دفاع مقدس، ادامه داد: با یک برداشت عمیق در تحلیل هشت سال دفاع مقدس جریان ها و چهره هایی را برجسته مشاهده می کنیم که وجودشان تابلوهای شفافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز امید دشمن به نسلی بوده که امام، انقلاب و دفاع مقدس را ندیده است

امروز امید دشمن به نسلی بوده که امام، انقلاب و دفاع مقدس را ندیده است