مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 13:052018-09-25سياسي

خشکی دریاچه ارومیه بازخوردهای منفی بین المللی به همراه دارد


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که احیای دریاچه ارومیه جزو اولویت های اساسی استان است، گفت: احیای دریاچه ارومیه باید جزو اولویت های دولت قرار بگیرد، - چرا که خشکی آن مشکلات زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی، تبعات سیاسی و امنیتی و بازخوردهای منفی بین المللی به همراه دارد.

محمد اسماعیل سعیدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که طی سال گذشته اعتباری برای احیای دریاچه ارومیه تخصیص نیافته است، اظهار کرد: بنده طی ملاقاتی با آقای نوبخت دستوری مبنی بر 80 میلیارد تومان برای اجرای پروژه ی تصفیه خانه ها و تکمیل رینک آب تبریز اخذ کرده و آن را به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان جهت پیگیری های لازم ارسال کردم.

وی ادامه داد: بنده وضعیت بحرانی دریاچه ارومیه را به آقای نوبخت توضیح دادم که اگر پروژه های احیای دریاچه ارومیه در شرایط فعلی به اتمام نرسد، خسارت جبران ناپذیری برای کشور خواهد داشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تزریق و هدایت پساب های تصفیه خانه تبریز و شهرستان های اطراف را اقدامی مثبت برای احیای دریاچه ارومیه عنوان کرد و گفت: باید تدبیری اتخاذ شده و اعتبارات لازم برای اتمام پروژه های دریاچه ارومیه تخصیص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکی دریاچه ارومیه بازخوردهای منفی بین المللی به همراه دارد

خشکی دریاچه ارومیه بازخوردهای منفی بین المللی به همراه دارد