مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 12:202018-09-25پزشكي

توسعه مدل مجازی مغز انسان برای تخمین آسیب های مغزی


پژوهشگران دانشگاه پنسیلوانیا (Penn State) در حال کار روی یک مدل مجازی مغز انسان مجهز به حسگرهای جسمی هستند تا میزان تاثیرات وارد شده بر مغز را شبیه سازی رایانه ای و نتایج آن را پیش بینی کنند.

- پژوهشگران دانشگاه "پنسیلوانیا"(Penn State) در حال کار روی یک مدل مجازی مغز انسان مجهز به حسگرهای جسمی هستند تا میزان تاثیرات وارد شده بر مغز را شبیه سازی رایانه ای و نتایج آن را پیش بینی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مدگجت، ارزیابی دقیق آسیب های مغزی به ویژه پس از یک جراحت سخت، بسیار مشکل است.

تکنیک های مختلف تصویربرداری می توانند به ارزیابی میزان آسیب وارد شده به مغز کمک کنند اما در بسیاری از موارد هنوز هم بسیار کارآمد نیستند زیرا اطلاعات کافی درباره میزان دقیق آسیب مغزی در اختیار پزشکان قرار نمی دهند.

آسیب مغزی نوعی آسیب است که در مغز یک موجود زنده رخ می دهد.

آسیب های مغزی را می توان به چند دسته طبقه بندی کرد.

آسیب مغزی اولیه و ثانویه، اشاره به فرایندهای آسیب و آسیب مغزی متمرکز و پراکنده، اشاره به دامنه یا موقعیت آسیب مغزی دارند.

انواع خاص آسیب مغزی شامل موارد زیر است: آسیب مغزی (Brain damage): تخریب یا از بین رفتن سلول های مغزی جراحت مغزی ناشی از تروما (Traumatic ain injury): آسیبی که به دلیل جراحت حاصل از عامل خارجی به وجود می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مدل مجازی مغز انسان برای تخمین آسیب های مغزی

توسعه مدل مجازی مغز انسان برای تخمین آسیب های مغزی