مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 12:102018-09-25سياسي

از نقد برنامه نخوانده تا لزوم پایش مالی برنامه سوم توسعه شهرداری در شورای شهر


اعضای شورای شهر تهران درخصوص برنامه سوم توسعه شهرداری که صبح امروز از سوی شهردار تهران تقدیم شورای شهر شد، نظرات خود را بیان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران پس از استماع چکیده ای از برنامه سوم توسعه که توسط شهردار تهران ارائه شد به ارائه نکته نظرات خود پرداختند و حسن رسولی خزانه دار شورا به عنوان اولین نفر صحبت کرد و گفت: من به عنوان یک عضو جامعه مددکاران کشور از شما می خواهم که از اتخاذ رویکرد مهندسی آسیب های اجتماعی بویژه ساماندهی متکدیان و.

خودداری کنید چرا که این افراد عوارضی از جنس مکانیکی نیستند و حاصل ناکارآمدی نهادهایی همچون خانواده و کج کاری ها هستند.

وی با بیان اینکه از تعیین مهلت برای ساماندهی خودداری کنید و در این امر از متخصصان استفاده کنید، گفت: امروز بیش از 66 هزار نفر در شهرداری اشتغال دارند و این در حالی است که جمع پست های شهرداری کمتر از 33 هزار پست است و این نشان می دهد که از نظر تعادل نیروی انسانی صددرصد دچار اختلال هستیم و این در حالی است که باید سالانه 10 درصد از سطوح سازمانی کم می شد اما من حساسیتی در شما در این زمینه نمی بینم.

رسولی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد شهری ما با 60 هزار میلیارد تومان بدهی مواجه هستیم که سالانه 10 هزار میلیارد تومان به آن اضافه می شود گفت: با این شرایط باید نگاه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نقد برنامه نخوانده تا لزوم پایش مالی برنامه سوم توسعه شهرداری در شورای شهر

از نقد برنامه نخوانده تا لزوم پایش مالی برنامه سوم توسعه شهرداری در شورای شهر