مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 11:582018-09-25بين الملل

/روایت کوتاه بین المللی/ جزییات مکالمه تلفنی پرتنش نتانیاهو با پوتین بر سر سوریه


رسانه های رژیم صهیونیستی با ارائه جزییاتی از تماس تلفنی شب گذشته بنیامین نتانیاهو با رییس جمهور روسیه، این مکالمه را پرتنش توصیف کردند.

- جزییات مکالمه تلفنی پرتنش نتانیاهو با پوتین بر سر سوریه رسانه های رژیم صهیونیستی با ارائه جزییاتی از تماس تلفنی شب گذشته بنیامین نتانیاهو با رییس جمهور روسیه، این مکالمه را پرتنش توصیف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از اعلام خبر گفت وگوی تلفنی روز گذشته (دوشنبه) بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه درباره تحویل سامانه های پدافند موشکی S-300 به سوریه، امروز رسانه های اسراییلی جزییاتی را از این تماس منتشر کرده اند که نشان می دهد طرفین گفت وگوی پرتنشی داشته اند.

وبگاه شبکه آی 24 نیوز در گزارشی با تیتر پوتین و نتانیاهو به خاطر سقوط هواپیما در سوریه، سرشاخ شدند نوشت: در این تماس تلفنی، رییس جمهور روسیه به نخست وزیر اسراییل گفت که با نسخه اسراییلی شرح واقعه سقوط هواپیمای خود در نزدیکی لاذقیه مخالف است .

نتانیاهو اما با دفاع مصرّانه از گزارش ارتش رژیم صهیونیستی درباره دلیل ساقط شدن هواپیمای ایلوشین-20 بر فراز سوریه، مدعی شد: مسئولیت این حادثه ناگوار برعهده ارتش سوریه است که هواپیما را ساقط کرد (نه ما) و همچنین ایران که با رفتار ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/روایت کوتاه بین المللی/ جزییات مکالمه تلفنی پرتنش نتانیاهو با پوتین بر سر سوریه

/روایت کوتاه بین المللی/ جزییات مکالمه تلفنی پرتنش نتانیاهو با پوتین بر سر سوریه