مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 11:152018-09-25اقتصادي

شفاف سازی قوانین استخدامی شهرداریها در اولویت برنامه های سازمان شهرداریها


مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه نیروی انسانی شهرداری تاثیر زیادی در توسعه پایدار شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان دارد، - گفت: شفاف سازی قوانین و مقررات استخدامی و ساماندهی منابع انسانی شهرداری ها در اولویت برنامه های کاری سازمان شهرداریها و دهیاری ها قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس کرکه آبادی با بیان مطلب فوق گفت: عدم شفافیت و ناکارآمدی قوانین و مقررات مورد عمل در حوزه استخدامی شهردای ها، پایین بودن سطح حقوق و مزایای کارکنان، مدیران و شهرداران کشور به نسبت کارکنان سایر دستگاههای دولتی، نامناسب بودن وضعیت استخدامی کارکنان و تراکم نیروی انسانی برخی از شهرداری های کشور از جمله مواردی است که می بایست با اهتمام مسئولین ذیربط نسبت به حل موضوعات اقدام کرد.

وی درباره اقداماتی که تاکنون برای پاسخگویی به انتظارات شهرداری ها در حوزه های یادشده انجام شده، تصریح کرد: لایحه اجازه تدوین مقررات اداری و استخدامی شهرداری ها در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و در حال حاضر در کمیسیون های تخصصی در حال بررسی می باشد.

وی با بیان اینکه لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری وتسری قانون مذکور به شهرداری ها از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی قوانین استخدامی شهرداریها در اولویت برنامه های سازمان شهرداریها

شفاف سازی قوانین استخدامی شهرداریها در اولویت برنامه های سازمان شهرداریها