مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 11:032018-09-25ورزشي

یاوری:استعدادیابی فوتبال ایران در آسیا نظیر ندارد/ درهای تیم ملی بسته نیست


به طور کلی برگزاری اردوهای استعدادیابی مناطق نه گانه کمک خیلی خوبی می کند و استعدادهای زیادی در این مناطق شناسایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد یاوری سرمربی تیم ملی نونهالان زیر 14 سال در خصوص برگزاری این اردو گفت: بعد از اردوی استعدادیابی بسیار خوبی که در مشهد داشتیم به اتفاق آقای دکتر معینی و سایر همکاران با توجه به شرکت فعال استان ها تصمیم گرفتیم از بازیکنان توانمند و مستعد این اردو برای حضور در تیم دعوت کنیم.

همچنین بخشی از بازیکنانی که در اردوهای قبلی تیم حضور داشتند نیز به این اردو دعوت شدند تا در کنار هم توانمندی و ظرفیت های این بازیکنان را مورد ارزیابی قرار بدهیم.

یاوری در ادامه افزود:به طور کلی برگزاری اردوهای استعدادیابی مناطق نه گانه کمک خیلی خوبی می کند و استعدادهای زیادی در این مناطق شناسایی شده اند.

دعوت نفرات برگزیده این اردوها به تیم ملی نونهالان نشان دهنده این حقیقت است که توانمندی همه آنها را زیر نظر داریم  و می خواهیم این روند را همچنان با نظارت دقیق دنبال کنیم.

البته بازیکنانی که در اردوهای سابق تیم ملی نونهالان حضور داشتند و اینبار در جمع ما نیستند هم باید بدانند که این فرصت همچنان برای آنها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاوری:استعدادیابی فوتبال ایران در آسیا نظیر ندارد/ درهای تیم ملی بسته نیست

یاوری:استعدادیابی فوتبال ایران در آسیا نظیر ندارد/ درهای تیم ملی بسته نیست