مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 10:402018-09-25بين الملل

رسانه های صهیونیستی: کابوس اسراییل به واقعیت تبدیل شد


تصمیم روسیه درباره مجهز کردن سوریه به سلاح های نسبتا جدید و در راس آن سامانه دفاع موشکی اس 300 اتفاقی بود که رژیم صهیونیستی سال های مدیدی سعی در ممانعت آن داشت، - به نظر می رسد مسکو به تجهیز دمشق به این سلاح های پیشرفته ادامه خواهد همانطور که آمریکا، اسراییل را به سلاح های پیشرفته مجهز می کند.

در این رابطه رسانه های رژیم صهیونیستی نسبت به تصمیم روسیه برای مجهز کردن سوریه به این سامانه ها ابراز نگرانی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسکو در سال 2013 تصمیم گرفت دمشق را مجهز به سامانه های ضد موشکی اس 300 کند اما در این باره تعلل به خرج داد، البته نه به درخواست اسراییل بلکه به این دلیل که مسکو نمی دانست سرنوشت سوریه چه می شود آیا نظام سوریه در اثر شورش ها سقوط می کند و این سامانه ها به دست غرب می افتند؟ همانطور که رژیم معمر قذافی رهبر مخلوع لیبی سقوط کرد چراکه اولین کاری که نیروهای ویژه فرانسه، آمریکا، انگلیس و آلمان در لیبی کردند جستجو درباره مخازن تسلیحاتی لیبی بود که تجهیزات پیشرفته روسی و چینی را در خود جای داده بود.

روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در این باره نوشت، بعد از مداخله مسکو در سوریه در حمایت از نظام سوریه و حفظ تمامیت ارضی آن شاید بتوان گفت مسکو منتظر فرصت طلایی برای ایجاد یک نقطه عطف در نوسازی تسلیحات سوریه بود بدون اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های صهیونیستی: کابوس اسراییل به واقعیت تبدیل شد

رسانه های صهیونیستی: کابوس اسراییل به واقعیت تبدیل شد