مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 10:102018-09-25سياسي

شوراهای شهر، درگیر حاشیه!


ماجرای تخلفات شوراهای شهر و روستا از رسوایی «شورای شهر بابل» شروع نشده و به همین جا هم ختم نمی شود، اما با این اتفاق تلخ، ضعف نظارت ها، جدی تر از گذشته بر سر زبان ها افتاد.

- ماجرای تخلفات شوراهای شهر و روستا از رسوایی شورای شهر بابل شروع نشده و به همین جا هم ختم نمی شود، اما با این اتفاق تلخ، ضعف نظارت ها، جدی تر از گذشته بر سر زبان ها افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران در ادامه نوشت: مردم می پرسند مگر شوراها، ناظر بر عملکرد شهرداری ها نیستند، پس چگونه است که یک ناظر، خود ناظرین را دور می زند؟ یا برخی معتقدند که اصولاً نظارت دقیقی بر عملکرد شوراها نمی شود که اگر می شد چگونه یک عضو، املاک نجومی می گیرد، با باج گرفتن از شهرداری به نام حسینیه، ساختمان تجاری می سازد یا در قالب عضویت در یک نهاد مردمی، رشوه می گیرد و اختلاس می کند؟ با اینهمه برخی افشاگری از پرونده تخلفات در ماه های اخیر را سیاسی می دانند و معتقدند جناح های رقیب، به دنبال اثبات بی کفایتی اعضای تأیید صلاحیت شده هستند و از آن طرف، عده ای می گویند که شوراها به نهادهای تشریفاتی بدل شده اند و آن طور که انتظار می رود، عمل نمی کنند! آمارها از دستگیری یا سلب عضویت حدود 30 عضو شورا ی شهر و روستا، 4 شهردار و 17 کارمند شهرداری در یکسال اخیر حکایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای شهر، درگیر حاشیه!

شوراهای شهر، درگیر حاشیه!