مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 10:072018-09-25سياسي

اقدامات تروریستی خللی در اتحاد ملت ایران ایجاد نمی کند


نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان گفت: حادثه تروریستی اهواز به دست عوامل اجیرشده استکبار انجام شد و آنها با این اقدام کور و ضدانسانی ماهیت و چهره واقعی خود و سرکردگانشان را نشان دادند که این اقدامات خللی در اراده سترگ ملت ایجاد نخواهد کرد.

- ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اقدام تروریستی دشمنان انقلاب در اهواز و شهادت جمعی از هموطنان برای تمام ملت ایران تلخ بود.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه تروریستی به دست عوامل اجیرشده استکبار انجام شد و آنها با این اقدام کور و ضدانسانی ماهیت و چهره واقعی خود و سرکردگانشان را نشان دادند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان تصریح کرد: این گونه اقدامات هیچ خللی در اراده سترگ ملت ایران ایجاد نخواهد کرد و بر اتحاد و انسجام بیش از پیش مردم خواهد افزود.

ماموستا رستمی خواستار پاسخ قاطع و سنگین از جانب ملت غیور ایران به این خونخواران و حامیانشان شد و گفت: علما و روحانیون استان کردستان تمام توان خود را در راستای نابودی ریشه تفکرات تند تروریسم بکار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: این قبیل جنایات در اراده ملت غیور ایران خللی ایجاد نمی کند و ملت ولایتمدار ما صبورانه و با تمام توان پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات تروریستی خللی در اتحاد ملت ایران ایجاد نمی کند

اقدامات تروریستی خللی در اتحاد ملت ایران ایجاد نمی کند