مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 09:422018-09-25سياسي

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس: اغلب داروهای خارجی و داخلی کیفیت مشابهی دارند


عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه تبلیغات برخی شرکت های بازرگانی برای ارجحیت دادن دارو خارجی به ایرانی تنها برای ایجاد بازار فروش برنامه ریزی شده است، - گفت: اغلب داروهای خارجی و داخلی کیفیت مشابه ای دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، همایون یوسفی درباره وضعیت تبلیغات گسترده دارو توسط شرکتهای بازرگانی،گفت: برخی از شرکت های بازرگانی، تبلیغات دارو خارجی را  تنها برای  ایجاد بازار فروش برنامه ریزی می کنند، در شرایطی که طبق  بررسی های انجام شده اثر بخشی داروهای خارجی نسبت به ایرانی در بسیاری از موارد یکسان است.

 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: داروهای بیماران سرطانی جز دارو های ویژه ای تلقی می شود و اقلام داروها برای درمان بیماران سرطانی نیز متنوع  است و از همین رو  با این اوصاف در طرح تحول سلامت دارو، مقرر شده است که  بیماران سرطانی دارو را رایگان دریافت کنند.

 یوسفی افزود: با توجه مسائل اخیر امکان دارد در تامین داروهای بیمارن سرطانی کمبودهای بوجود آید اما می توان از داروهای جایگزین برای درمان بیماران سرطانی استفاده کرد و این در حالی است که این راستا مشکلاتی  نیز بوجود آمده است اما بطور کلی روند درمانی بیماران سرطانی مختل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس: اغلب داروهای خارجی و داخلی کیفیت مشابهی دارند

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس: اغلب داروهای خارجی و داخلی کیفیت مشابهی دارند