موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 09:172018-09-25سياسي

رفتار و رای نمایندگان مجلس را رصد می کنیم


فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: رفتار و رای و سخن تک تک نمایندگان بخصوص آقای لاریجانی را در مجلس رصد خواهیم کرد.

- سمیه رسولی، فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: طعم تلخ ترور را هیچ کس بهتر از ملتی درک نمی کند که از سال های دهه 60 آن را چشیده است.

رسولی افزود: داغ مصیبت اخیر را به همه مردم ایران بخصوص هموطنان عزیزمان در اهواز را تسلیت می گوییم، اهواز شهری است که یکبار شمر را در لباس صدام تجربه کرد و اینبار در روز هایی عاشورایی دفاع مقدس، آل سعود دوباره نقش شمر را برای آن ها تداعی کرد.

فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: امروز صحبت از آل سعود و آمریکایی است، که خود معنای تروریست اند و چند ماهی است این سوال از مجلس وجود دارد چرا با وجود ناظر بودن این دو عضو در FATF و ایرادات بسیار دیگر، هنوز نمایندگان در دو راهی قبول یا رد این لایحه هستند.

وی با انتقاد از عملکرد رییس مجلس گفت: آقای لاریجانی بهتر از هرکس منشا این دو راهی را می داند، که به جای آنکه مجلس در راس امور باشد، علی لاریجانی در راس امور است.

رسولی ادامه داد: توصیه می کنیم به ایشان برخلاف رویه یک دهه ریاستشان، به جایی آنکه مجلس را در جهت دلخواه خود هدایت کند، آن را به سوی منفعت و امنیت مردم کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار و رای نمایندگان مجلس را رصد می کنیم

رفتار و رای نمایندگان مجلس را رصد می کنیم