مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 08:312018-09-25بين الملل

معاون وزیر خارجه سوریه: در رُبع پایانی عُمر بحران هستیم


معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به عزم دمشق برای آزادسازی خاک ادلب از دست تروریستها تصریح کرد که سران روسیه در اجرای قطعنامه های بین المللی در زمینه مبارزه با تروریسم نقش سازنده ای ایفا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیصل مقداد معاون وزیر خارجه سوریه تأکید کرد که روابط این کشور با روسیه به صورت عمیق و خالصانه ای در جنگ علیه تروریسم توسعه پیدا کرده است .

مقداد در واکنش به تصمیم روسیه برای تحویل سامانه موشکی اس-300 به دمشق تأکید کرد که سران روسیه در اجرای قطعنامه های بین المللی در زمینه مبارزه با تروریسم نقش سازنده ای ایفا کردند.

وی در گفت وگو با روزنامه الوطن سوریه گفت: ما بر این باوریم که تلاش روسیه در چارچوب مبارزه با تروریسم و تجاوز، خالصانه بوده و از این تحولی که در روابط سوریه و روسیه به وجود آمده غافلگیر نشدیم؛ زیرا در مبارزه با تروریسم بین المللی در یک طرف قرار داریم .

معاون وزیر خارجه سوریه تصریح کرد که تلاشهای سیاسی و دیپلماتیک در مراحل قبلی با هدف سیطره مجدد حکومت سوریه بر خاک این کشور بوده و زمانی که خاک سوریه آزاد شود، قطعنامه های شورای امنیت اجرا و حاکمیت دمشق محقق شده است.

مقداد ادامه داد: از این رو فکر می کنیم که سیطره حکومت بر ادلب یک امر طبیعی است و و نباید زمینه ای برای حدس و گمان باشد؛ چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر خارجه سوریه: در رُبع پایانی عُمر بحران هستیم

معاون وزیر خارجه سوریه: در رُبع پایانی عُمر بحران هستیم