مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 08:152018-09-25اجتماعي

توسعه آموزش های مهارتی در مدارس سیستان و بلوچستان


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امسال در استان توجه ویژه ای به آموزش های فنی و حرفه ای می شود و با استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه ها برای مهارت آموزی دانش آموزان بهره خواهیم برد.

- علیرضا نخعی در گفت وگو با ایسنا- توسعه مهارت های فنی را منجر به توسعه اقتصادی دانست و افزود: هم افزایی در بهره گیری از پتانسیل ها و امکانات دو طرفه و برگزاری دوره های آموزشی در ارتقاء کیفیت محصولات داخلی شکوفایی اقتصادی را به دنبال خواهد داشت .

نخعی گفت: امروزه نیروی انسانی مهم ترین عامل مولد است و منابع انسانی کارآمد باعث افزایش سرمایه، بهره برداری از منابع مختلف جامعه و ساخت و تولید روزافزون می شود .

به گفته وی، کشوری که بتواند مهارت ها و دانش نیروی انسانی خود را همگام با آموزش های نوین دنیا توسعه دهد و از آن در اقتصاد ملی به نحو مؤثری بهره برداری کند، قادر به تولید اشتغال و به دنبال آن شکوفایی اقتصادی است.

وی در ادامه همچنین گفت: 720 هزار دانش آموز استان در 6 هزار و 600 مدرسه با 40 هزار فرهنگی مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به موفقیت های اخیر دانش آموزان استان در کنکور سراسری اظهار کرد: 170 نفر از دانش آموزان این استان در کنکور سراسری در رشته های پزشکی قبول شدند که این موفقیت ها مدیون همت والدین، معلمان، دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آموزش های مهارتی در مدارس سیستان و بلوچستان

توسعه آموزش های مهارتی در مدارس سیستان و بلوچستان