مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 18:562018-09-24فناوري

پیگیر توسعه اقتصاد و تحول دیجیتالی هستیم


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر بخواهیم تحول دیجیتال رشد کند و اقتصاد دیجیتال سهم قابل توجهی از اقتصاد کشور را به خود اختصاص دهد یکی از ارکان مهم آن نهادسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمینی شهر، محمدجواد آذری جهرمی عصر امروز در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با بیان اینکه در عرصه مکانیزم های سنتی با بروکراسی هایی مواجه هستیم که امروز کشنده است و هر کاری مراجع زیادی برای پاسخگویی دارد، اظهار کرد: اگر بخواهیم تحول دیجیتال رشد کند و اقتصاد دیجیتال سهم قابل توجهی از اقتصاد کشور را به خود اختصاص دهد یکی از ارکان مهم آن نهادسازی است.

وی تصریح کرد: نهادسازی به این معنا که اکوسیستم شکل بگیرد و از مرحله دانه تا بلوغ مجموعه را راهنمایی کند و مسیر رشدی ایجاد کند که نقش پارک های علم و فناوری در ایجاد این نهادها برای ایجاد اکوسیستم در زیست بوم توسعه کسب و کارهای نوپا و زیست بوم اقتصاد دیجیتال اجتناب ناپذیر است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: در صدر برنامه ها پیگیر توسعه اقتصاد دیجیتال و دنبال تحول دیجیتال در کشوریم و نیازمند هستیم این نهادسازی را در همه نقاط کشور متناسب با استعدادها فراهم کنیم که خمیرمایه فعالیت است و مکان جغرافیایی نمی شناسد که باید برای همه خلاقیت ها فضای مناسب به وجود آوریم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر توسعه اقتصاد و تحول دیجیتالی هستیم

پیگیر توسعه اقتصاد و تحول دیجیتالی هستیم