مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 18:152018-09-24دانش

دانشگاه ها نباید جزیره ای عمل کنند


رییس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: دانشگاه نباید به مانند جزیره عمل کند، بلکه باید با تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه دنبال ارائه راهکارهای علمی برای رفع مشکلات جامعه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزیز حبیبی در نشست معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان با نخبگان و فرهیختگان استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه ها باید به سمت ایده و روش های نوین گام برداشته و به صورت مکمل هم عمل کنند.

رییس این دانشگاه در عین حال به ضرورت تقویت ارتباط جامعه با دانشگاه تاکید کرد و گفت: به دنبال تبدیل دانشگاه محقق اردبیلی به دانشگاه جامعه محور هستیم.

وی با بیان اینکه نخستین مرکز رشد استان اردبیل در سال 1385 در دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی شده است، اظهار کرد: همچنین این دانشگاه دارای دو دانشمند یک درصد برتر دانشمندان جهان است.

حبیبی با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه محقق اردبیلی است، ادامه داد: این دانشگاه حدود 11 هزار و 500 نفر دانشجو دارد که حدود 3500 نفر از آنها در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه 59 رشته دکتری در دانشگاه محقق اردبیلی وجود دارد، ادامه داد: این دانشگاه بیش از 370 نفر عضو هیات علمی دارد که 40 درصد آنها دارای مرتبه علمی دانشیاری و استاد تمامی هستند و 2 نفر از اعضای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها نباید جزیره ای عمل کنند

دانشگاه ها نباید جزیره ای عمل کنند