مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 18:102018-09-24سياسي

تشدید پیگیری تخلفات اعضای متخلف شوراها


پنجاه و سومین نشست شورای معاونین مرکز حراست وزارت کشور با حضور جمعی از مدیران کل حراست های سازمان های تابعه و برخی از مدیران حراست استانها به منظور بررسی وضعیت و همچنین فرصت ها، - آسیب ها و تهدیدات شوراهای اسلامی شهر و روستا، به ریاست شوشتری مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدابراهیم شوشتری رییس مرکز حراست وزارت کشور در ابتدای این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء گفت: هدف از قیام امام حسین(ع) اصلاح امت و امور جامعه بود و یکی از وظایف اصلی حراست ها نیز همین موضوع است که همکاران می بایست از قیام اباعبدالله الگو بگیرند و دراین جهت گام بردارند.

وی هدف از برگزاری این نشست را بررسی عملکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد و گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا براساس توصیه قرآن و آموزه های دینی و تاکید قانون اساسی در رده های مختلف تقسیماتی تشکیل شدند و ظرفیتی هستند که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

شوشتری اضافه کرد: براساس قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی اختیارات متعدد و گوناگونی بر عهده آنها واگذار شده است که در صورت استفاده صحیح از آن می توانند حاکمیت را در اجرای وظایف یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید پیگیری تخلفات اعضای متخلف شوراها

تشدید پیگیری تخلفات اعضای متخلف شوراها