مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 17:502018-09-24بين الملل

ژاپن، نیمکت نشین بازی دیپلماتیک کره شمالی


همزمان با حضور فعال رهبر کره شمالی در عرصه دیپلماتیک از سئول تا واشنگتن، شینزو آبه خود را بیش از گذشته در حاشیه و جا مانده از این دیپلماسی می بیند.

- "همزمان با حضور فعال رهبر کره شمالی در عرصه دیپلماتیک از سئول تا واشنگتن، شینزو آبه خود را بیش از گذشته در حاشیه و جا مانده از این دیپلماسی می بیند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با عنوان ژاپنِ شینزو آبه در روابط دیپلماتیک کره شمالی جایی ندارد نوشت: شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن مکررا تمایل خود را برای دیدار با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی اعلام کرده و خواستار از میان برداشتن بی اعتمادی دو طرفه شده اما تاکنون چنین فرصتی پیش نیامده است.

در حالی که به نظر می رسد کره جنوبی و آمریکا در این راه موفقتر عمل کرده اند.

ماشین پروپاگاندای کره شمالی امسال ملایم تر در مقابل آمریکا ظاهر شد اما در عوض با یادآوری دشواری های مردم کره در دوران استعمار ژاپن در دهه های پیش از جنگ دوم جهانی انتقادهای تند خود را متوجه ژاپن کرد.

از دیدگاه رسانه دولتی کره شمالی، ژاپن چیزی بیش از یک جنایتکار جنگی نیست که با بربرهای جزیره نشین اشغال شده و توسط فردی فاسد اداره می شود که از زمان قدرت گیری تنها دست به اعمال شیطانی زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن، نیمکت نشین بازی دیپلماتیک کره شمالی

ژاپن، نیمکت نشین بازی دیپلماتیک کره شمالی