مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 16:452018-09-24حوادث

نوجوان اندونزیایی پس از 49 روز سرگردانی در دریا به خانه بازگشت


یک نوجوان اندونزیایی که 49 روز در اقیانوس شناور و سرگردان بود در نهایت توسط یک کشتی با پرچم پاناما نجات یافت و به خانه بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلدی نوول آدیلانگ، نوجوان 19 ساله اهل سولاوسی جزیره ای بزرگ در اندونزی پیش از این حادثه به عنوان فانوس بان در یک تله ماهیگیری شناور واقع در 125 کیلومتری خط ساحلی اندونزی مشغول به کار بوده است.

این نوجوان مسئول روشن کردن چراغ هایی بوده که برای جذب ماهی ها به این تله طراحی شده و به گفته پدرش از 16 سالگی به این کار مشغول بوده است.

به طور هفتگی شخصی از شرکت ماهیگیری مربوطه برای جمع آوری ماهی ها از این تله و رساندن منابع غذایی و آب تازه به آلدی به کلبه شناور کنار تله سر می زده است.

این کلبه های کوچک و شناور چوبی متعلق به یک شرکت ماهیگیری است و در سراسر آب های اطراف شهر مانادو ی جزیره سولاوسی وجود دارد که با لنگرهای بزرگ و طناب های طویل به ساحل این شهر متصل می شوند.

اما در اواسط ماه ژوییه میلادی بادهای شدید لنگرهای کلبه آلدی را از جا کنده و او را میان آب های اقیانوس سرگردان کردند.

این نوجوان تنها برای چند روز منابع غذایی و آب داشته و با ماهیگیری و سوزاندن چوب های کلبه برای طبخ آن ها و تصفیه آب شور دریا با گرمای آن و پارچه های لباس خود و تهیه آب شیرین جان سالم به در برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان اندونزیایی پس از 49 روز سرگردانی در دریا به خانه بازگشت

نوجوان اندونزیایی پس از 49 روز سرگردانی در دریا به خانه بازگشت