مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 16:262018-09-24دانش

دانشگاهیان دانشگاه آزاد پارس آباد در محکومیت اقدام تروریستی اهواز تجمع کردند


دانشگاهیان دانشگاه آزاد پارس آباد با تجمع در محوطه این دانشگاه، حمله تروریستی به رژه هفته دفاع مقدس اهواز که به شهادت 25 نفر و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان منجر شد را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارمندان، اساتید، بسیج دانشجویی، روسای واحد های دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی واحد پارس آباد مغان با تجمع در محوطه این دانشگاه، حمله تروریستی به رژه هفته دفاع مقدس اهواز که به شهادت 25 نفر و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان منجر شد را محکوم کردند.

در این تجمع که در جوار یادمان شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد برگزار شد، تجمع کنندگان طی بیانیه ای اعلام کردند:حادثه تروریستی تلخ و تاسف بار اهواز که توسط تروریست های کوردل در اولین روز هفته دفاع مقدس انجام و منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد را به شدت محکوم کرده و ضمن تسلیت به خانواده این شهدای والامقام، برای همه مجروحان این حادثه شفای عاجل از خداوند مسئلت می نماییم.

قطعاً اینگونه اقدامات بزدلانه نمی تواند هیچ گونه آسیبی به اتحاد و همدلی ملت شریف و ولایت مدار ایران، تمامیت ارضی کشورمان و نیرو های یکپارچه مسلح و جان بر کف وارد کند و مردم ایران اسلامی مانند همیشه با اتحاد مثال زدنی خود دشمنی معاندان را خنثی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان دانشگاه آزاد پارس آباد در محکومیت اقدام تروریستی اهواز تجمع کردند

دانشگاهیان دانشگاه آزاد پارس آباد در محکومیت اقدام تروریستی اهواز تجمع کردند