مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 16:152018-09-24ورزشي

پل شهدای غواص در ساری احداث می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: پل شهدای غواص بر روی رودخانه تجن با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان توسط شهرداری ساری در دست احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مازندران، سردار عبدالله ملکی امروز در دیدار فرماندهان دفاع مقدس و نیروهای مسلح استان با آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: هدف از این دیدار، تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت است.

وی با اشاره به اجرای بیش از پنج هزار ویژه برنامه فرهنگی هنری در قالب 60 عنوان، شامل یادواره ها، ورزشی، فرهنگی، هنری و غیره گفت: همچنین حضور با برکت 9 شهید گمنام در دهه اول ماه محرم باعث بهره مندی مردم از روحانیت و کرامت شهدا در این ایام شد.

ملکی از اجرای بیش از 100 ویژه برنامه شهدای گمنام در ساری خبر داد و گفت: یکی از برنامه هایی که در این راستا مورد استقبال قرار گرفت، برنامه یک شهر، یک حسینیه بود.

وی با تقدیر از استقبال باشکوه مردم از شهدای گمنام در ایام محرم تصریح کرد: شب وداع با شهدای گمنام در بابل و آیین تشییع در ساری برگزار شد.

ملکی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ فرماندهان دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان نیروهای مسلح در آمل و میزبانی و استقبال از شهدای گمنام یکی از برنامه های پیش از شروع هفته دفاع مقدس در استان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل شهدای غواص در ساری احداث می شود

پل شهدای غواص در ساری احداث می شود