مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 16:012018-09-24سياسي

گردهمایی «انقلابیون جوان» به همت بسیج دانشجویی فارس برگزار می شود


مجمع سراسری بسیج دانشجویی استان فارس با عنوان «انقلابیون جوان» پنجم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی دانشگاه ها، همراه با سخنرانی اساتید کشوری در شیراز برگزار می شود.

- گردهمایی انقلابیون جوان به همت بسیج دانشجویی فارس برگزار می شود مجمع سراسری بسیج دانشجویی استان فارس با عنوان انقلابیون جوان پنجم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی دانشگاه ها، همراه با سخنرانی اساتید کشوری در شیراز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع سراسری بسیج دانشجویی استان فارس با عنوان انقلابیون جوان همراه با سخنرانی اساتید کشوری در شیراز برگزار می شود.

این مجمع سراسری با شعار جوان انقلابی- پرچمدار مطالبه گری و عدالت طلبی در دهه پنجم انقلاب اسلامی و با حضور نمایندگان بسیج دانشجویی شهرستان های استان فارس برگزار می شود.

انسجام تشکیلاتی بسیج دانشجویی در ابتدای سال تحصیلی، نقش بسیج دانشجویی در جنگ اقتصادی و نقش بسیج دانشجویی در دهه پنجم انقلاب اسلامی از جمله اهداف این مجمع سراسری است.

جوان انقلابی و نقش آن در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، شکل گیری مجامع تخصصی 8 گانه با محوریت و ماموریت جنگ اقتصادی و برگزاری انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس از دیگر محور های مدنظر این مجمع سراسری دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی «انقلابیون جوان» به همت بسیج دانشجویی فارس برگزار می شود

گردهمایی «انقلابیون جوان» به همت بسیج دانشجویی فارس برگزار می شود