مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 15:262018-09-24دانش

جرییات تسهیلات بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان مستعد اعلام شد


تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان نوورود (دانشجویان سال اول دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری) در سال تحصیلی 98-1397 اعطا می شود.

- تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان نوورود (دانشجویان سال اول دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری) در سال تحصیلی 98-1397 اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از بنیاد ملی نخبگان، بر اساس آیین نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور (با عنوان سابق: آیین نامه اعطای جایزه های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر) ، بنیاد ملی نخبگان تسهیلات ویژه ای را به دانشجویان مستعد دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور اعطا می کند.

این تسهیلات شامل راتبه دانشجویی، اعتبار آموزش یاری، اعتبار پژوهش یاری، اعتبار فن یاری، اعتبار توان مندی آموزشی، اعتبار ارتباطات علمی و اعتبار توان مندی کارآفرینی می شود که به دانشجویان مستعد دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور اعطا می شود.

شرایط بهره مندی از این تسهیلات به این صورت است که دانشجویان هر یک از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در شیوه نامه اعطای جایزه های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر در سال تحصیلی 98-1397 (کلیک کنید) هستند، می توانند در این رقابت شرکت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرییات تسهیلات بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان مستعد اعلام شد

جرییات تسهیلات بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان مستعد اعلام شد