مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 15:202018-09-24اجتماعي

مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه شهید فهمیده ایروان برگزار شد


مراسم آغاز سال تحصیلی در ارمنستان، با حضور سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ایروان و آراییک هاروتونیان وزیر آموزش و علوم ارمنستان در مجتمع آموزشی شهید فهمیده ایروان (مدرسه سفارت) برگزار شد.

- مراسم آغاز سال تحصیلی در ارمنستان، با حضور سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ایروان و آراییک هاروتونیان وزیر آموزش و علوم ارمنستان در مجتمع آموزشی شهید فهمیده ایروان (مدرسه سفارت) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سفارت ایران در ارمنستان در ابتدای این مراسم سرپرست مدرسه سفارت کشورمان در ایروان ضمن خیرمقدم به مهمانان، دانش آموزان و اولیای آنان ابراز امیدواری کرد با تلاش معلمان و پشتکار دانش آموزان در سال جدید نیز این مجتمع بتواند موفقیت های پیشین را تکرار کند.

همچنین در ادامه این مراسم، سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ایروان، یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و به ویژه جان باختگان حادثه تروریستی اخیر در اهواز را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: معلمان نقش تاثیرگذار و پررنگی در توسعه و پیشرفت هر جامعه ای دارند و هر جامعه ای که آموختن علم و دانش اندوزی را سرلوحه کار خود برای نسل آینده قرار دهد، بدون شک می تواند پله های موفقیت و پیشرفت را در مراحل گوناگون طی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه شهید فهمیده ایروان برگزار شد

مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه شهید فهمیده ایروان برگزار شد