مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 15:112018-09-24اجتماعي

بارش باران در برخی شهرها/احتمال وقوع گردوخاک و باد شدید


امروز در استان های مرکزی، البرز، تهران، سمنان، قزوین، قم، اصفهان و یزد گردوخاک و وزش باد شدید دور از انتظار نیست همچنین فردا در جنوب خراسان رضوی، - خراسان جنوبی و یزد، وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز با عبور موجی از شمال کشور، در سواحل خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز و شمال شرق کشور شاهد ابرناکی، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت هستیم.

بعد ازظهر امروز و امشب در مناطق مرکزی کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس و فردا در کرمان، هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان، رشد ابر، وزش باد شدید موقت، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

فردا افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقت در شمال شرق و شرق کشور پیش بینی می شود و شدت بارش ها در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، هرمزگان، ارتفاعات کرمان و شمال سیستان و بلوچستان خواهد بود.

در دو روز آینده در بخش هایی از جنوب غرب کشور و فردا در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و یزد وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود و امروز نیز در تهران، سمنان، البرز، قزوین، قم، اصفهان، یزد و استان مرکزی گردوخاک و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در برخی شهرها/احتمال وقوع گردوخاک و باد شدید

بارش باران در برخی شهرها/احتمال وقوع گردوخاک و باد شدید