مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 15:022018-09-24دانش

وسایل مورد نیاز برای خوابگاه دانشجویی چیست؟/ سبک و کامل سفر کنید


همراه داشتن وسایل اضافی و بدون کاربرد چیزی جز بار اضافه بر دوش نخواهد داشت و از طرفی نباید با تفکر سبک سفر کردن از تعدادی وسایل مهم و ضروری چشم پوشی کرد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو -کیانوش رضایی؛ با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه ها، زندگی خوابگاهی و دوری از خانواده و شهر و دیار برای بسیاری از دانشجویان شروع شده و این موضوع می طلبد تا دانشجویانی که به دور از خانه و خانواده هستند بتوانند در شرایطی مشابه منزل خود و امکاناتی کامل؛ اما در حجم کوچکتر به تحصیلات خود بپردازند.

شاید دانشجویانی که در ترم های گذشته زندگی خوابگاهی را تجربه کرده باشند بدانند چه امکانات و وسایلی نیاز دارند تا همراه خود به خوابگاه ببرند؛ اما قطعا دانشجویان تازه وارد به دانشگاه ها که برای اولین بار است از فضای خانه و خانواده و شهر خود دور می شوند این موضوع را به چشم یک چالش نگاه می کنند.

همراه داشتن وسایل اضافی و بدون کاربرد چیزی جز بار اضافه بر دوش نخواهد داشت و از طرفی نباید با تفکر سبک سفر کردن از تعدادی وسایل مهم و ضروری چشم پوشی کرد؛ لذا جهت حل این دغدغه دانشجویان بر آن شدیم تا تعدادی از وسایل مورد نیاز برای یک زندگی خوابگاهی را لیست کرده تا علاوه بر یک سفر سبک یک زندگی خوابگاهی با امکانات کافی را تشریح کرده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل مورد نیاز برای خوابگاه دانشجویی چیست؟/ سبک و کامل سفر کنید

وسایل مورد نیاز برای خوابگاه دانشجویی چیست؟/ سبک و کامل سفر کنید