مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 15:022018-09-24سياسي

خانواده شهدای حمله تروریستی اهواز تحت پوشش بنیاد شهید قرار می گیرند


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق وظیفه قانونی خود در خصوص تحت پوشش گرفتن مجروحان به عنوان جانباز اقدام می کند.

- خانواده شهدای حمله تروریستی اهواز تحت پوشش بنیاد شهید قرار می گیرند نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق وظیفه قانونی خود در خصوص تحت پوشش گرفتن مجروحان به عنوان جانباز اقدام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی، نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 2 مهرماه 97 در سفر به استان خوزستان با جمعی از مجروحان حادثه تروریستی اهواز که در بیمارستان ارتش و بیمارستان آپادانا بستری بودند دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ها که به صورت جداگانه و چهره به چهره صورت گرفت ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رییس جمهور گفت: چنین حوادثی نه تنها بر روحیه مردم ما تأثیر منفی نمی گذارد، بلکه آن ها را برای مقابله با دشمنان متحد و منسجم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدای حمله تروریستی اهواز تحت پوشش بنیاد شهید قرار می گیرند

خانواده شهدای حمله تروریستی اهواز تحت پوشش بنیاد شهید قرار می گیرند