مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 14:202018-09-24فناوري

استراتژی جدید فیس بوک در احیای نام و آوازه خود


فیس بوک مدت هاست که بر روی ارائه یک نمایشگر هوشمند بر روی محصولاتی نظیر اسپیکر هوشمند اکودات آمازون کار می کند و حالا به نظر می رسد در آینده ای نزدیک قصد دارد این نمایشگر هوشمند اختصاصی را معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت the star، گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت فیس بوک بعد از رسوایی بزرگ کمبریج آنالتیکا که موجب شد این شرکت با مخالفت و اعتراضات گسترده ای در سراسر جهان مواجه شود، درصدد است تا بتواند باری دیگر محبوبیت خود را در میان کاربران محصولات تکنولوژی افزایش داده و با معرفی محصولات جدید بتواند موجب خوش درخشیدن نام و آوازه خود در جهان شود.

حالا به نظر می رسد که فیس بوک در آینده ای نزدیک قصد دارد با بهره گیری از فناوری تشخیص چهره نمایشگر جدیدی را به محصولاتی نظیر دستیارهای صوتی و اسپیکرهای هوشمند معرفی کند تا کاربران بتوانند با برقراری تماس ویدیویی از طریق اپلیکیشن فیس بوک مسنجر از قابلیت های شگفت انگیز این محصول بهره مند شوند.

دو هفته پس از آنکه وب سایت ها و رسانه های خبری بسیاری گزارش کردند که شبکه اجتماعی فیس بوک با یک موسسه تحقیقاتی و مشاوره سیاسی انگلیسی تحت عنوان کمبریج آنالتیکا در انتشار اطلاعات شخصی و خصوصی کاربرانش همکاری داشته، مردم و منتقدان بسیاری فیس بوک را به خیانت در امانت و همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی جدید فیس بوک در احیای نام و آوازه خود

استراتژی جدید فیس بوک در احیای نام و آوازه خود