مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 14:122018-09-24دانش

سه رشته جدید در دانشگاه اراک تدریس خواهد شد


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اراک گفت: این دانشگاه در سال تحصیلی جدید در سه رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ سلیمان نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اراک گفت: این دانشگاه در سال تحصیلی جدید در رشته آمار، مدیریت صنایع و رشته صنایع دستی در مقطع کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.

سلیمان نژاد افزود: رشته های حقوق، اقتصاد و فرش نیز پارسال در مقطع کارشناسی در دانشگاه اراک تاسیس شد و با پیوستن این رشته ها به نظام آموزشی این مرکز آموزش عالی اکنون 30 گروه فعال آموزشی در این دانشگاه وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اراک تصریح کرد: رشته های دایر این دانشگاه منطبق با سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در راستای نیازسنجی بازار کار فعالیت دارد.

موی از اجرای طرح افزایش توانمندسازی و اشتغال پذیری دانشجویان مقطع کارشناسی از ابتدای سال تحصیلی جدید در وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری خبر داد و گفت: در این طرح تلاش شده با تجهیز آزمایشگاه ها در دروس عملی و مهارتی در کنار ارائه مباحث تئوری به صورت پررنگ پرداخته شود تا دانش آموختگان دانشگاهی با برخورداری از مهارت لازم بتوانند جذب بازار کار و فعالیت های اقتصادی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه رشته جدید در دانشگاه اراک تدریس خواهد شد

سه رشته جدید در دانشگاه اراک تدریس خواهد شد