مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 13:402018-09-24سياسي

فرونشست زمین در تهران کند شد


رییس سازمان مدیریت بحران کشور از کند شدن روند فرونشست زمین در تهران خبر داد.

- اسماعیل نجار در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: پس از وقوع حادثه شهران در تهران، هیات دولت در تاریخ 28 تیرماه سال 96 مصوبه ای را به منظور ضریب افزایش ایمنی در حوزه شریان های حیاتی شهر تهران با رویکرد پیشگیرانه ابلاغ کرد و بر اساس آن دستگاه های اجرایی مختلف هر کدام وظایفی را بر عهده گرفتند و سازمان مدیریت بحران کشور نیز مسئول انجام این کار شد.

وی با بیان اینکه بر اساس همین مصوبه ایمن سازی تجهیز مخازن آب، نصب شیرهای قطع و وصل سریع، ایمن سازی خطوط انتقال آب، افزایش تاب آوری شهر، مقاوم سازی پست های فرسوده برق و مخابرات، احداث پست ها و ایستگاه های مقاوم برای امداد و نجات در هنگام حوادث و.

در دستور کار قرار گرفت گفت: تمامی این اقدام طی دو اولویت که اولویت با 9 مورد و اولویت با 6 مورد بود به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

نجار با بیان اینکه موضوع فرونشست زمین تهران یکی از مسائل مهم مطرح شده در این مصوبه بود، گفت: تمامی این اقدامات نیز در همین راستا انجام شد.

وی با بیان اینکه جلسه امروز دومین جلسه پیگیری این مصوبه بود گفت: در همین راستا نیز وزارتخانه های نیرو، شرکت آب و فاضلاب، شرکت مخابرات و دیگر دستگاه های اجرایی گزارشی از اقدامات خود را انجام دادند که البته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست زمین در تهران کند شد

فرونشست زمین در تهران کند شد