مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 13:392018-09-24حوادث

کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر در ایرانشهر


فرمانده انتظامی ایرانشهر از اجرای طرح های انتظامی، دستگیری 78 سارق و کشف بیش از یک تن و 70 کیلوگرم انواع موادمخدر در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

- محمود سعادتی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایرانشهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری 78 سارق حرفه ای شدند که این متهمان به 67 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی ضمن اشاره به کاهش 7 درصدی سرقت ها و افزایش 18 درصدی کشف سرقت ها در شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: در این مدت 11 فقره سرقت منزل توسط پلیس شهرستان کشف شده که در این زمینه 23 سارق منزل نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام مسئول با اشاره به دستگیری 4 نفر از سوداگران مرگ، افزود: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چند عملیات مختلف موفق به کشف یک تن و 71 کیلوگرم انواع موادمخدر شدند.

سعادتی گفت: با اجرای طرح های مختلف پلیسی در راستای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف 75 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند که در این راستا 16 قاچاقچی سوخت دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر در ایرانشهر

کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر در ایرانشهر