مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 13:102018-09-24فرهنگي

افتتاح 100 باب کتابخانه روستایی تا پایان سال


معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا پایان امسال 100 باب کتابخانه روستایی در مناطق محروم کشور تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدهادی حسینی در حاشیه افتتاح نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل و در بازدید از غرفه کتابخانه های عمومی اردبیل اظهار کرد: از ابتدای امسال 45 باب کتابخانه روستایی در سطح کشور افتتاح شده و مابقی این واحدها نیز تا پایان سال تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد.

او با بیان اینکه توسعه کتابخانه در مناطق روستایی و محروم جزء اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، خاطرنشان کرد: ما به شدت در مناطق محروم و روستایی نیازمند احداث کتابخانه هستیم و از این رو با همکاری بخشداران، دهیاران، فرمانداران و استانداران سعی می کنیم خانه های قدیمی و یا مکان های بلااستفاده را تبدیل به کتابخانه کنیم تا به نوعی به عطش کتابخوانان در تامین کتاب های جدید در مناطق محروم ، روستایی و دورافتاده کمکی کرده باشیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: قطعا این امر به توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک خواهد کرد و ما سعی می کنیم تا از طریق توسعه کتابخانه ها در مناطق محروم و روستایی و همچنین شهرهای کوچکی که فاقد کتابخانه هستند به تقویت این فرهنگ متعالی بیش از گذشته کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 100 باب کتابخانه روستایی تا پایان سال

افتتاح 100 باب کتابخانه روستایی تا پایان سال