مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 11:252018-09-24اجتماعي

برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه دانش آموزان در 440 مدرسه پایتخت


مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برنامه های فصل بازگشایی مدارس گفت: امسال ویژه برنامه های فرهنگی طرح استقبال از مهر در قالب مسابقه فرهنگی در 440 مدرسه، - جشن تکلیف ویژه دانش آموزان دختر و پسر در 44 مدرسه و.

برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل رفیع درباره برنامه های فرهنگی طرح استقبال از مهر اظهارکرد: تقارن ماه مهر با ایام ماه محرم و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی را برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا به نسل های جدید را فراهم می آورد و تمامی تلاش ما در این است که نسل آینده را مهیای بالندگی توامان علمی و دینی سازیم.

وی کمک به ارتقای سطح خدمات فرهنگی به دانش آموزان را از جمله اهداف طرح استقبال از مهر دانست و افزود: همکاری و مشارکت در ارائه خدمات به قشرهای در معرض آسیب و آسیب دیده در مراکز تحصیلی و آموزشی و اولیاء آن ها از جمله اولویت های فرهنگی است که در فصل بازگشایی مدارس انجام می شود.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به سرفصل محورهای شش گانه اقدامات اجرایی طرح استقبال از مهر گفت: این برنامه ها در محور امور فرهنگی و اجتماعی در قالب هماهنگی و همکاری در برگزاری جشن بزرگ مهر در مراکز تحصیلی و آموزشی، همکاری در تجهیز کتابخانه های مراکز آموزشی، همکاری در تجهیز، بهسازی و زیباسازی نمازخانه های مراکز تحصیلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه دانش آموزان در 440 مدرسه پایتخت

برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه دانش آموزان در 440 مدرسه پایتخت