مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 11:102018-09-24فرهنگي

بدرقه یک هنرمند قدیمی به خانه ابدی


پیکر مرحوم پرویز تاییدی با یادی از شهدای حادثه تروریستی اهواز به سمت خانه ابدی بدرقه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح دوشنبه دوم مهرماه جمعی از هنرمندان به خانه سینما رفتند تا یکی از فیلمسازان قدیمی سینما و مدرس و مترجم تاثیرگذار تئاتر را برای تشییع و خاکسپاری در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه کنند.

کامران ملکی که اجرای این مراسم را برعهده داشت، در ابتدا به فیلم آخرین مهلت پرویز تاییدی اشاره کرد که در آن به عرصه های مقاومت اشاره شده بود.

سپس محسن امیریوسفی ـ رییس کانون کارگردانان خانه سینماـ با اشاره به روز عزای عمومی و عرض تسلیت به بازماندگان اتفاق تروریستی اهواز گفت: آقای تاییدی از جوانان دهه 40 بود، آن هم دهه ای که یکی از دهه های تکرار نشدنی تاریخ مملکت است.

با این حال نکته جالب توجه در زندگی ایشان این بوده که وی از بانیان تله تئاتر در تلویزیون بوده، تله تئاتری که این روزها دیگر وجود ندارد.

همچنین بهزاد فراهانی در سخنانی با اشاره به اینکه از اولین کسانی بوده که در سال های دور برای یک پروژه تئاتری از شکسپیر توسط پرویز تاییدی دعوت شده بود، گفت: آن پروژه را بعد از چهار ماه تمرین، تعطیل کرد و در توجیه این کار گفت، من بلد نیستم کسانی را تاب بیاورم که به هم دروغ می گویند و از ویژگی های بارزش همین بود که مرد اخلاق بود و فکر نمی کنم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه یک هنرمند قدیمی به خانه ابدی

بدرقه یک هنرمند قدیمی به خانه ابدی