مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 11:002018-09-24ورزشي

وضعیت نامشخص پتروشیمی در مسیر باشگاه های آسیا


با اینکه گفته شده حتی بلیت سفر بازیکنان پتروشیمی به رقابت های باشگاه های آسیا برای فردا (سه شنبه) تهیه شده اما همچنان سفر نماینده بسکتبال ایران به تایلند برای حضور در رقابت های باشگاه های آسیا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

- با اینکه گفته شده حتی بلیت سفر بازیکنان پتروشیمی به رقابت های باشگاه های آسیا برای فردا (سه شنبه) تهیه شده اما همچنان سفر نماینده بسکتبال ایران به تایلند برای حضور در رقابت های باشگاه های آسیا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پتروشیمی نماینده بسکتبال ایران در رقابت های باشگاه های آسیا است و باید از پنجم مهر در این رقابت ها به میدان برود و سومین حضورش در میان تیم های آسیایی را تجربه کند اما هنوز سفر این تیم به تایلند قطعی نشده است.

پتروشیمی که برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده و هدایت تیمش را برعهده مهران حاتمی گذاشته حتی فعالیت خود برای مسابقات را آغاز کرد و با برخی از بازیکنان قرارداد نیز بست اما هنوز حضورش در مسابقات در هاله ای از ابهام قرار دارد.

با این حال گفته شده که بلیت سفر این تیم به تایلند نیز تهیه شده اما هنوز مسوولان پتروشیمی موافقت کامل خود را با این اعزام اعلام نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامشخص پتروشیمی در مسیر باشگاه های آسیا

وضعیت نامشخص پتروشیمی در مسیر باشگاه های آسیا