مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 10:252018-09-24ورزشي

قهرمانی تیم تکواندوی شهرداری ورامین در تورنمنت لبنان


تیم تکواندوی شهرداری ورامین با کسب شش مدال طلا و دومدال نقره، به عنوان قهرمانی تورنمنت بین المللی لبنان دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین دوره تورنمنت بین المللی تکواندوی لبنان از روز شنبه 31 شهریورماه 1397 با حضور 225 تکواندوکار از 28 کشور به میزبانی شهر بیروت در کشور لبنان برگزار شد که تیم شهرداری ورامین نیز به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور داشت و توانست با 6 مدال طلا و 2 نقره عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

حمیدرضا صدری، محمدحسن پلنگ افکن، امیرحسین محمدخانلو، سینا بهرامی، مهدی جلالی، امیرحسین امیدی، پوریا عرفانیان و مرتضی شیری 8 هوگوپوش تیم شهرداری ورامین در این مسابقات بودند به که در نهایت با شش مدال طلا، دو نقره و کسب 48 امتیاز، در مجموع زنان و مردان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به این ترتیب ،تیم مراکش نیز با 4 مدال طلا و کسب 28 امتیاز نایب قهرمان شد و ساحل عاج نیز با 2 مدال طلا، 1 برنز و کسب 15 امتیاز روی سکوی سومی این مسابقات ایستاد.

اسامی مدال آوران تیم شهرداری ورامین به شرح زیر است: *طلا وزن 54- کیلوگرم: حمیدرضا صدری وزن 58- کیلوگرم: محمدحسن پلنگ افکن وزن 63- کیلوگرم: امیرحسین محمدخانلو وزن 68- کیلوگرم: سینا بهرامی وزن 80- کیلوگرم: امیرحسین امیدی وزن 87- کیلوگرم: پوریا عرفانیان *نقره وزن 74- کیلوگرم: مهدی جلالی وزن 87+ کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی تیم تکواندوی شهرداری ورامین در تورنمنت لبنان

قهرمانی تیم تکواندوی شهرداری ورامین در تورنمنت لبنان