مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 10:232018-09-24اجتماعي

می خواهم معلم شوم تا غبار بی سوادی از چهره روستایم زدوده شود


عبدالله رییسی اهل روستای مرزی و محروم کله گان سراوان که رتبه دوم کنکور سراسری در رشته علوم انسانی را کسب کرد معلمی را انتخاب کرد تا بتواند روزی به مردم روستایش خدمت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، شهرستان سراوان مانند سایر نقاط سیستان و بلوچستان مشکل فضای آموزشی دارد و هنوز هستند دانش آموزانی که به دنبال عشق و علاقه ای که به تحصیل دارند در مدارس کپری درس می خوانند.

در شهرستان مرزی سراوان اگرچه مشکلات فضای آموزشی و کمبود کلاس درس و مدرسه وجود دارد اما در همان مدارسی که در روستاها و نقاط صعب العبور راه اندازی شده شاهد پیشرفت دانش آموزان هستیم.

دانش آموزانی که امسال در کنکور سراسری در رشته پزشکی و داروسازی تمامی سهمیه را جذب کردند، جالبتر اینکه همه از یک کلاس بودند و با برنامه ریزی و با هدف به این افتخار رسیدند، علاوه بر این دانش آموزان، یک نفر دیگر در رشته علوم انسانی موفق شد رتبه دوم کنکور سراسری را کسب کند.

این دانش آموز  اهل روستای کله گان سراوان است علت انتخاب شغل معلمی را نیاز روستای خود عنوان می کند و از آنجاییکه به رشته عربی علاقه وافر دارد، ادامه تحصیل در رشته عربی در دانشگاه فرهنگیان زاهدان را انتخاب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهم معلم شوم تا غبار بی سوادی از چهره روستایم زدوده شود

می خواهم معلم شوم تا غبار بی سوادی از چهره روستایم زدوده شود