مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 10:202018-09-24دانش

فعالیت بیش از 50 واحد دانشگاه پیام نور در کشورهای خارجی


رییس دانشگاه پیام نور از فعالیت بیش از 50 واحد این دانشگاه در کشورهای خارجی خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور در تلاش است واحدهای خود را در تمامی کشورها بخصوص کشورهای اسلامی توسعه بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا زمانی در مجمع عمومی دانشگاه های مجازی جهان اسلام که امروز با حضور سفرای کشورهای اسلامی در ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز، دانشگاه پیام نور را بزرگ ترین دانشگاه دولتی جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: در حال حاضر این دانشگاه 500 مرکز و واحد در سراسر کشور دارد و حدود 400 هزار دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه پیام نور مشغول تحصیل هستند.

وی در ادامه با اشاره به حضور حدود 4000 عضو هیات علمی در دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: سیستم آموزشی این دانشگاه یک سیستم آموزشی باز است که با شیوه آموزش ترکیبی دروس را ارائه می دهد.

رییس دانشگاه پیام نور همچنین افزود: شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور به گونه ای طراحی شده است که منابع درسی این دانشگاه در تمام سطح کشور به صورت یکسان ارائه می شود و امتحانات پایان ترم نیز به صورت همزمان و یکسان در همه رشته ها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 50 واحد دانشگاه پیام نور در کشورهای خارجی

فعالیت بیش از 50 واحد دانشگاه پیام نور در کشورهای خارجی