مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 10:202018-09-24اقتصادي

جمله ای که این روزها در بازار زیاد شنیده می شود...


«زودتر برو بخر، میگن دیگه نیست!» این جمله از جملاتی است که این روزها زیاد شنیده می شود؛ به جز این، در روزهای اخیر اتفاقاتی را هم شاهد هستیم که در طول سال های گذشته نمونه اش را به یاد نمی آوریم؛ - زودتر برو بخر، میگن دیگه نیست! این جمله از جملاتی است که این روزها زیاد شنیده می شود؛ به جز این، در روزهای اخیر اتفاقاتی را هم شاهد هستیم که در طول سال های گذشته نمونه اش را به یاد نمی آوریم؛ حذف تخفیف های فروشگاه های بزرگ تا خودداری از فروش بیش از تعداد مشخصی کالای اساسی از نمونه های این رخدادهاست.

از قشر مرفه و ثروتمند جامعه که این روزها ثروتشان چند برابر هم شده که بگذریم، شرایط برای اقشار پایین تر که هیچ برای طبقه متوسط هم دشوار شده و گویا روز به روز باید بیشتر شاهد کوچکتر شدن دایره اقشار میانی و سقوط آنان به زیر خط فقر باشیم.

اقتصاد ایران با معما و ابهامی نه یک ساله و چند ساله بلکه با یک عدم قطعیت چند روزه و حتی چند ساعته مواجه و همین باعث ایجاد احساس عمومی برای خریدهای بی رویه و پیچیدگی بیشتر اوضاع شده است.

در این میان افزایش قیمت در مواد غذایی بیش از تمام اقلام سبد خانوار ایرانی به چشم می خورد؛ بر همین اساس با رییس اتحادیه خواربار فروشان کرج گفت و گو کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمله ای که این روزها در بازار زیاد شنیده می شود...

جمله ای که این روزها در بازار زیاد شنیده می شود...